Cestoviny s brokolicou a paradajkami

cestoviny s brokolicou a paradajkami

Cestoviny môžete pripraviť na tisíce spôsobov a vždy vyčaríte niečo zaujímavé a nové.
Tieto mám rada kvôli tomu, že sú ľahké, zasýtia vás a od stola odchádzate plné energie.

Brokolica a paradajky dodajú tomuto jedlu tu správnu chuť.


Uprednostňujem ich hlavne vtedy, keď potrebujem niečo rýchlo navariť a nemám moc veľa času v kuchyni.

Aj keď milujem varenie a varím denne, niekedy povinnosti nedovolia.

brokolica

Brokolica obsahuje vysokú koncentráciu sulforafánu, ktorý je považovaný za významnú protirakovinovú fytoživinu. Je bohatá na vitamíny D, K, A, C a obsahuje mnoho zdraviu prospešným minerálov.


Má protizápalové vlastnosti a vysokým obsahom vlákniny zabezpečí pravidelné vyprázdňovanie.
Detoxikuje a čistí vašu krv, postará sa aj o zdravie vašich očí.


A tu je recept na prípravu chutných cestovín.

Potrebujeme:

350 g cestovín
1 menšiu brokolicu
2 paradajky
Olej
1 cibuľu
Soľ
Korenie
Strúhaný parmezán
Pažítku

Príprava:

Uvaríme si cestoviny v dostatočnom množstve vody. Keď sú cestoviny uvarené scedíme ich.


Brokolicu si rozoberieme na ružičky a uvaríme v osolenej vode, stačí len pár minút do zmäknutia. Paradajky namočíme do horúcej vody a ošúpeme. Nakrájame ich na drobno.

Nakrájanú cibuľu si orestujeme na oleji a pridáme brokolicu a paradajky. Osolíme a okoreníme a pridáme cestoviny.

Zľahka premiešame a servírujeme na tanier.


Takto pripravené cestoviny posypeme strúhaným parmezánom a nadrobno nakrájanou pažítkou.

Dobrú chuť 🙂

Štítky:
Tatiana Benčeková
Som žena po päťdesiatke, plná optimizmu, elánu a radosti zo života. Vďaka svojim skúsenostiam vo výžive vám viem ukázať, ako naštartovať svoje telo, aby bolo plné elánu a aby ste sa cítili zdravo a príťažlivo. Naučím vás ako si jednoducho môžete dopomôcť ku krásnej postave a k ženskému pôvabu. Môj príbeh si môžete prečítať tu>>