Brokolicove cestoviny

Cestoviny s brokolicou a bylinkami

Brokolica je bohatým zdrojom mnohých vitamínov, minerálov a vlákniny. Obsahuje silné antioxidanty, ktoré podporia rast buniek a tkanív vo vašom tele. Má silné protizápalové účinky. Vysoký obsah vlákniny zlepší vaše trávenie a postará sa o zníženie hladiny cukru v krvi. Je výbornou prevenciou pred kardiovaskulárnymi chorobami.

Paradajky a výrobky z nich môžu znížiť riziko srdcových chorôb a viacerých druhov rakoviny. Obsahujú lykopén, ktorý sa postará o zdravie vašej pokožky.

Príprava týchto cestovín nezaberie veľa času a určite vám bude táto zaujímavá kombinácia chutiť.

Potrebujeme:

120 g celozrnných cestovín
1 menšiu brokolicu
2 strúčiky cesnaku
čierne korenie
4 paradajky, môžu byť aj cherry
strúhaný parmezán
sezamové semienka
citrónovú šťavu
olivový olej
bylinky – bazalku a koriander

Postup:

Brokolicu si uvaríme v osolenej vode do mäkka.

Cestoviny si uvaríme al dente, alebo ako máte radi.

V mixéri si rozmixujeme bazalku, koriander, sezamové semienka a cesnak.

Pridáme brokolicu a všetko mixujeme do hladka.
Na oleji si opražíme paradajky, posolíme, okoreníme. Vložíme k nim brokolicu a pretlačený cesnak a prehrejeme.

Nakoniec zľahka primiešame uvarené cestoviny.

Ozdobíme strúhaným parmezánom a nadrobno nasekanými bylinkami.

Dobrú chuť vám prajem😊

 

 

Som žena po päťdesiatke, plná optimizmu, elánu a radosti zo života. Vďaka svojim skúsenostiam vo výžive vám viem ukázať, ako naštartovať svoje telo, aby bolo plné elánu a aby ste sa cítili zdravo a príťažlivo. Naučím vás ako si jednoducho môžete dopomôcť ku krásnej postave a k ženskému pôvabu. Môj príbeh si môžete prečítať tu>>
Komentáre

Pridať komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *

Vaše osobné údaje budú použité len pre účely spracovania tohto komentára. Zásady spracovania osobných údajov

  • ebook 11 inspiracii
  • 11 inšpirácií ako byť pôvabná a zdravá po 50
  • Stretneme sa na Facebooku:
  • Kategorie
  • Najnovšie články